A time of my life - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Jetske Koers - WaarBenJij.nu A time of my life - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Jetske Koers - WaarBenJij.nu

A time of my life

Door: Jetske

Blijf op de hoogte en volg Jetske

22 Januari 2014 | Nederland, Kampen

Dat was het dan. De laatste twee dagen in Ierland. Afscheid nemen en inpakken.. Woensdagmorgen half 7 staat de taxi voor de deur om mij naar Dublin Airport te brengen.
Nog even lekker dolfijnen kijken tijdens het opstijgen en terug denken aan de tijd hier. Een tijd van mijn leven. Het was ontzettend gaaf. Ondanks de mindere momenten heb ik genoten. Een ervaring die niemand meer van me afpakt.
De vlucht is zo voorbij. Een heerlijke relaxte vlucht en alles verloopt erg snel. Op naar de bagage. Het enthousiasme van pap voor het raam. HAHA; geweldig! :D Even later staan Alexandra, mam en Brenda ook te zwaaien.
Nog geen tien minuten later komt mijn koffer er al aan en kan ik alles op mijn karretje laden. Het is gedaan, voorbij, echt voorbij. Iets waar ik zolang naar uitgekeken heb, ’t is af.

Ik wil iedereen echt super bedanken voor alles. (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Jetske

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen: 10253
Totaal aantal bezoekers 36185

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 05 November 2017

South Africa - Madagascar

28 Augustus 2013 - 22 Januari 2014

Buitenlandstage Carlow, Ierland

Landen bezocht: