Verhuizing naar Pindat - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Jetske Koers - WaarBenJij.nu Verhuizing naar Pindat - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Jetske Koers - WaarBenJij.nu

Verhuizing naar Pindat

Door: Jetske

Blijf op de hoogte en volg Jetske

28 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo! Helaas kan ik weinig foto's meer plaatsen op waarbenjij.nu. Persoonlijk vind ik het jammer om bij mijn oude reisverslagen foto's weg te laten en/of de komende weken amper foto's te kunnen plaatsen.
Daarom ben ik overgestapt naar een andere reisblog, namelijk:
https://www.pindat.com/pindata/user/jetskeinafrika/2017-08-02/zuid-afrika-port-alfred/een-westerse-blik-op-een-afrikaanse-school.html#.WYIh6bCFkYI.facebook
Via de bovenstaande link kom je op één van mijn verslagen en kun je doorklikken naar de volgende (of vorige).
Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jetske

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen: 2847
Totaal aantal bezoekers 36161

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 05 November 2017

South Africa - Madagascar

28 Augustus 2013 - 22 Januari 2014

Buitenlandstage Carlow, Ierland

Landen bezocht: